ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ Ι΄ - «ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνα: 26947214, 26941274
Τηλεομοιότυπο: 26938560
Μενού

Ιστορικό Σχολείου

Το Ι΄ Δημοτικό Σχολείο Πάφου «Ευαγόρας Παλληκαρίδης» είναι κτισμένο στη Λεωφόρο Νεαπόλεως 109 και βρίσκεται στα Β.Α. της πόλης Πάφου, δίπλα από το πάρκο «Δασούδι» και ανήκει στην ενορία του Αποστόλου Παύλου ή Πάνω Περβολιών.

Πρωτολειτούργησε τη σχολική χρονιά 1993-1994 με πρώτο διευθυντή τον αείμνηστο Γεώργιο Σοφιανό και στέγασε τότε παιδιά, που φοιτούσαν προηγουμένως στο Δημοτικό Σχολείο Πάφου Γ΄ - Αποστόλου Παύλου και είχαν κατανεμηθεί σε 12 τμήματα.

Το σχολείο μας είναι ένα όμορφο κτιριακό συγκρότημα με τη δική του φυσιογνωμία και είναι καλά διατηρημένο παρόλα τα χρόνια λειτουργίας του. Διαθέτει 17 αίθουσες διδασκαλίας και 5 ειδικές αίθουσες (Επιστήμης, Μουσικής, Τέχνης, Οικιακής Οικονομίας, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Σχεδιασμού και Τεχνολογίας). Παράλληλα περιλαμβάνει Γραφείο Διευθυντή, αίθουσα αναμονής, Διδασκαλικό Σύλλογο, Γραμματεία, αίθουσα Πολλαπλής Χρήσης και Τελετών, Ιατρείο, αίθουσα Ειδικής Εκπαίδευσης, Κυλικείο, αίθουσα για ενισχυτική διδασκαλία, δωμάτιο καθαριστριών, Βεστιάριο, αποθήκη Φυσικής Αγωγής, γήπεδα καλαθόσφαιρας, πετόσφαιρας και ποδοσφαίρου, αποθήκες υλικών καθαρισμού, επίπλων, εποπτικών μέσων και βιβλίων, πλακόστρωτο για συγκεντρώσεις, κήπους και ένα μικρό άλσος πίσω από το γήπεδο ποδοσφαίρου. Επίσης, στην πλαϊνή δυτική αυλή του σχολείου υπάρχει χώρος στάθμευσης των οχημάτων του προσωπικού.

Το σχολείο μας φέτος αριθμεί 428 παιδιά τα οποία είναι κατανεμημένα σε 18 τμήματα και μία Ειδική Μονάδα. Το προσωπικό αποτελείται από 35 δασκάλους , 4 συνοδούς, 3 φροντίστριες και μία γραμματέα.

Το Όραμα του Σχολείου μας έχει ως αφετηρία του την ολόπλευρη ανάπτυξη όλων ανεξαιρέτως των παιδιών, με σεβασμό προς τη διαφορετικότητα καθενός από αυτά.

Η Δράση του Σχολείου μας εστιάζει στην παραγωγή αποτελεσματικού σχολικού έργου, ενός έργου παιδαγωγικού και επιστημονικού, με παιδοκεντρικό χαρακτήρα.

Έτσι το Όραμα και η Δράση του Σχολείου μας, αφορούν την ισόρροπη καλλιέργεια κάθε παιδιού στο συναισθηματικό, το γνωσιολογικό και τον κιναισθητικό τομέα, με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, οι οποίες θα επιτρέψουν την ομαλή προσαρμογή του στο κοινωνικό σύνολο, προς όφελος του ιδίου και της κοινωνίας.